lördag 5 juni 2010

Men åh

Faktiskt känner jag lite frustration. M somnade före SEX ikväll, totalt färdig. JAg har inte hjärta att väcka honom heller. Han skulle ju ändå somna strax efter sju ändå ikväll. Dock hade jag hoppats på en favorit i repris och tagit med honom i vagnen ner på stan en stund ikväll. Dels för uteserveringskaffe/glass och dels för att kolla motorcyklar. Han hade ju kunnat somna i vagnen. Nu sitter jag här i mitt soffhörn och mina vänner är där nere *pekar mot stan*
Äsch, är man mamma så är man. Det går ju såklart alltid först men det är roligt när man kan kombinera uppgifterna.
Jag har nu i stället satt på lite kaffe och ska sätta mig på balkongen och låtsas att den är full av vänner och manlig fägring. Yay! Nån som vill komma på balkongsittning så hojta bara till!

KRaM// HJärTEMamMAs

Inga kommentarer: