tisdag 1 juni 2010

FAvoriT i REpRis?

Jag har min lediga onsdag i morgon. JAg vet inte om jag ska sitta i Brassestolen precis heeeeela dagen på balkongen eller om jag kör en favorit i repris och åker och har kaffe i gröngräset med en kompis. Svårt val! Det lutar dock åt balkongen. Faktiskt. Det beror på vädret också. Visserligen var det strålande sol för två veckor sedan och vi satt då i FEM timmar i gräset och drack kaffe och pratade. Bland annat.
Jag bör dock vara hemma i Norrtan vid sex i morgon kväll då jag bokat läktarplats på tennisbanan i parken. Linkan och KorvKlasse har träningsmatch! Jag kommer ha brottarnacke efter den här sommaren så många tennismatcher jag har lovat att titta på. Höger-vänster-höger-vänster. Jeasus!

Jag längtar hårt efter M idag. Jag har inte sett honom sedan i lördags. Vi har pratat en del på telefon men jag vill ha honom hos mig nu. Jag vill dofta i hans nacke, smeka hans lilla lilla mjuka haka å bara tokpussa på de där tokpussvänliga läpparna. Älsklingsunge! ÄLSKLINGSUNGE!

Jag ska ta och hoppa i säng nu. Jag är tröttare än trött. Jag tänker drömma om Eniros nya båt. Den han var ner i Gbg och hämtade då den kommit med stora båten från Amerikat. JAg vill ut och båta. När ska vi?


KRaM// HJärTEMamMAs

1 kommentar:

118 118 sa...

sjösättning förhoppningsvis i helgen :)
nu när den är servad.