tisdag 15 november 2011

Årets julklapp



Årets julklapp har tillkännagivits. MATKASSEN! Jag hade gissat på en Onepiece jumpsuit eller en Tassimo. Själv önskade jag mig en Tassimo, TRODDE JAG! Det var innan jag hade smakat på kaffet och nej, jag är inte kinkig med kaffe men det var inte speciellt gott. Jag kör mitt snabbkaffe från Gevalia Milea. Vissa saker vänjer man sig vid. Älska Milea!
Min egen önskelista har jag knepat ihop här ovan. Den är varken dyr eller lång men den är genuin och den är min. Lite grejer till mitt badrum behövs. Då jag bor i en hyresrätt känner jag heller inte att jag vill slänga ut guld på grejer men något nytt kan vara kul att få piffa lite med. Min bäddmadrass har efter bebisåren också sett sina bättre dagar så en fräsch sådan skulleg öra susen. Sen, VEM kan få nog av handväskor? Dessa söta små godbitar finns på HM för typ 150 kronor styck. Det kostar inte alltid skitmycket att ligga på topp!
Nu stan! Snart doktorn och senare Tuttut! Jag ska hämta henne från skolan idag. Jag behöver träna lite skolrutiner och sen så slipper hon vara länge på skolan när frugan jobbar sen. Ikväll ===> kockelikock. jag längtar så jag blir galen!
Solen skiner och vintern lyser med sin frånvaro. Heja! Igår hade jag dunisen men idag blir det nog miniskinnpajen tror jag. För att förlänga höstkänlsan!
HEJPA!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejpa hejpa ... Gilo här ... Tassimokaffe är det godaste som finns :) Har haft apparaten i snart ett år !!! Alla som blir bjudna på kaffe hemma hos oss säger samma sak ===> BÄSTA :) Matkasse har vi haft från <3 Middagsfrid <3 i 1 år = Eko-tänk, klimatsmart och Nästintill INGA E-nummer ... Gott, nyttigt, ja bra för kropp och knopp ! Hej på ré !

Hjärtemammas sa...

Härligt! Det kanske bara är jag som vant mina smaklökar med mitt gevalia Milea! Åhh, nu längtar jag hem, JAg <3 Milea