fredag 11 november 2011

Glad fredag på er! (11.11.11)

God morgon läsare! Har ni sovit gott?
Det har jag även omd et var lite tomt i sängen. Ingen kock och inte heller någon liten M som kom uppkrypandes i natt heller. Efter lite stress här på morgonen sitter jag nu och dricker en kopp lugnande jasminte och laddar för att ta tag i dagens arbete.
Jag har sett att det skrivs mycket om dagens datum. 25 % av alla statusuppdateringarna på Fejjan har något med 11.11.11  i sig. AHr jag missat något? Är det något speciellt idag eller är det "bara" kombinationen av siffrorna i sig? En film såg jag har kommit som heter just "11.11.11". Jag ska forska lite. Tänk om jorden går under idag (också). Denna dag kanske inger tur. JUST JA; jag vann ju på triss igår, 50 kronor och har hämtat ut två nya lotter som jag ska skrapa. håll tummarna för en miljard i månaden i femhundra år!

Idag ska jag få besök av en riktig hjärteunge. E kommer med fina mamman å hälsar på mig i butiken. Sen förstår ni är det en annan bebis på väg ut i världen just idag. MaMaT hade do-day för två veckor sedan men blir idag igångsatt. Så henne håller jag tummarna för idag!
apropå barn så saknar jag min egen lilleman redan. Det är pappavecka från och med idag.

Ha det förträffligt!
KRAM

1 kommentar:

Matilda sa...

Tack S! Allt gick bra för MaMaT, nu är lilla Juni här, 11.11.11 kl 19.11 ;-)