torsdag 3 november 2011

Nu tar jag helg




Eller nästan i alla fall. Jag avslutar min vuxenvecka med ett glas vitt, en varm man och en fantastisk risotto med svensk prosciutto från Nibble gård. Ja visst låter det fancy?! I morgon bitti tidigt, tidigt kommer M hem. Han får slippa dagis för att vara med. Frugan och tuttut medan jag jobbar. Helgen kommer bjuda på mys, spökkalas och playdates. Vi kommer ta det rätt softish. M har längtat extra mycket efter mig den här veckan så vi kommer sitta ihop nu. Tätt! Nu har jag krupit ner i SÄNGEN med mitt glas chablis nu och kollar slutet på Robinsson. Hur ofta dricker man vin i SÄNGEN liksom? Värsta vardagslyxet. Jag saknar mina girls, ni vet vilka ni är. Kram och god natt

2 kommentarer:

MaMaT sa...

Det där var inte snällt!! Om jag låg i sängen skulle jag inte ens se Tvn.
Fast det gör väl detsamma. Fick jag bara det där glaset skulle jag vara nöjd! ;)
Skål fröken!

Hjärtemammas sa...

förlååååt MaMaT! Du har i alla fall ett vinbord! Var glad åt det lilla (stora). Ställe ett vinglas med vatten på magen! Snart är magen borta och vips så får du innan du vet ordet av dricka ett glas vin!