tisdag 29 november 2011

God morgon!

Så här tidigt har ni nog aldrig sett mig på bloggen. Men kära läsare gångerna kanske blir fler. Ni förstår att jag är en ansvarsfull kvinna nu. Så istället för att öppna en butik klockan tio varje morgon å ha sovmorgon till åtta så kommer jag nån gång emellanåt faktiskt sitta på en buss när ni andra fortfarande ligger och snuffar kudde. Klockan är 06.50 och jag ska alldeles strax klä på mig skorna för en busstur åt landet till kan man säga. Det är okej ändå att vara uppe så här dags. Det är vad jag tycker idag i alla fall. I morgon får jag sova till lika länge som vanligt. Jag har aldrig varit speciellt morgonpigg och intar gärna mitt kaffe i lugn och ro i sängen. Nu får det bli i en ta-med-mugg på bussen istället!
Hoppas ni får en alldeles fin dag i regnet, snön eller solen. Var ni än befinner er. Jag kommer klä mig i mina varmaste kläder. Det är en sak som är säkert. Norrtälje har alltid varit och kommer troligen alltid att förbli ett jäkla blåshål. Kanske ska lämna in en motion til Norrtälje kommun om att avskaffa blåsten. JAG gnällkärring?? nääääää  :) Jag börjar bara bli gammal, å då SKA man gnälla över det mesta.

Arrive derci

1 kommentar:

MaMaT sa...

Men gums, vad är det för något som tynger ditt hjärta... Så får det ju bara inte vara... Och vad är det för nytt project du har på g... Nyfiken som attan! Styrke kram till dig!

Ådu! Kom ihåg att det mesta är övergående!