söndag 13 november 2011

Vaddå Rysk Kyla?

Jag har efter bussresorna from hell kommit hem och bäddat ner mig i soffan med mitt superfluffiga duntäcke. Jag har även veckans nya ullsockor på mig. Supermjuka och självklart snygga. Jag tänker apselut inte röra mig ur fläcken föränn i morgon bitti då jag tänkte starta vecka med en låång, låång prompa! Denna ska sätta grunden för min vecka! Jag tänker ta itu med en del saker jag gått och grunnat på och en del saker kommer behövas rensas. Vilken bättre start kan man då önska sig än en frisk promenad? (försöker verkligen peppa mig själv) Självklart får min I-pod med Barbados och Darin haka på. Jag blev sjukt partygsugen igår när jag lyssnade på gamla beprövade spellistor.
Kyla är det värsta jag vet tror jag. Och svordomar mot varandra. Usch occh fy. Jag fortsätter låtsas om värmen och kedjeäter mina peppisar!
Ikväll är datorn men ENDA och min bäste vän.
God natt på er!

Inga kommentarer: