tisdag 8 november 2011

God morgon i hösten!



Denna ursnygga stövel från ilse Jacobsen kan bli din ELLER min för ca en två-och-ett-halvt-tusing. Jag provade den igår å jag grät nästan för att den just nu INTE kan bli min. Men man kan ju få drömma! Snygg är den att bara titta på i alla fall!

Vet ni, förra året den här tiden var det drivis i Norrtälje. Eller nära i alla fall. Vi hade höga drivor av snö. Jag är oerhört tacksam att snön inte har kommit ännu. Det får gärna vara lite småkyligt men ingen snö. Det blir så himla vintrigt och det finns så mkt saker man bör tänka på; Impregnera skor, ta det lugnt när man går pga halka, stå på stepmaskinen INNE istället för snabba friska sköna långprompor ute och att inte cykla. Klart man får cykla på vintern men jag är feg. Jag säger som man gör när man blitt gammal: "Jag är rädd att bryta mig".
Jag var upp i natt faktiskt och kikade ut genom fönstren. Jag drömde att det snöade och var tvungen att gå upp för att kolla. Jag hade varken linser i eller glasögon på så jag såg inget vidare. Det är dock torrt på backen nu så snön var bara i fantasien.

Nu ska vi klä oss för att ta oss till dagis och vidare! Ha en fin dag vänner och glöm inte mössan!!

KRAMEN

2 kommentarer:

MaMaT sa...

Mendu... man ska aldrig säga aldrig... Din size kanske finns kvar till REAN. Se på mig, dom jag köpte nu var ju på rea...

Hjärtemammas sa...

I know, REAN på den här butiken är fabolous! Du har du kollat innerummet? Hittade en klänning från boss orange igår, nersänkt till 200!!!!!!!!!!!!!!!!! kronor. Hallå, tvåhundra liksom!