tisdag 1 november 2011

Ledsen läsare


Jag vill proppa i mig dessa tills det svider i tänderna! GE MIG GENAST!

Läsare, jag är hemskt ledsen att bloggen blir lidande när jag har mina tankeperioder. God knows vad jag egentligen tänker på men det är nog rätt mkt som hopas i det här söta lilla huvudet just nu. Både världsliga och mindre världsliga saker. Så länge får bloggen faktiskt stå still några dagar! Hoppas ni har det fint ute i höstmörkret! Det har nämligen jag!

Nu går inte ens Laleh-klippet från i lördags att titta på heller.
Crap, helt klart värt att se! Någon som har lite lösgodis att komma med? Saltade skallar? Anyone?

2 kommentarer:

mamma sa...

Du är en tillräcklig salt böna ,behöver ingen godis.läser di blogg alltid ,saknar när du inte skriver puss

Hjärtemammas sa...

haha mamma! Jag har dina gener, därav är jag en salt böna. PRecis som du! Love U