onsdag 9 november 2011

Julen smyger sig på



JULTASSLAR i mitt vardagsrum!

I går inhandlade jag den tredje av julklappar. Jo-odå det gjorde jag. Gillar ju vara i tid med saker. Det gav lite härlig christmas feeling. Jag slank in en kortis på Pressbyrån, nere på torget, för att mötas av LUSSEBULLEdoft! Julfeeling om något. Jag kudne först inte riktigt lokalisera doften. Jag kände bara att det var en skön känsla och en fantastiskt doft, tills det slog mig att för 17 de e ju lussebullar! Det var ju så länge sen jag doftade på några så det tog ett tag innan poletten föll ner! Dock är jag inte riktigt redo att inhandla några. Varför vet jag inte men det är jag inte!

Jag köpte mig lite jultassles igår som jag redan hängt upp! Gotta love these! Inte superjuligt så de får hänga från och med nu!
Jag sitter en ledig onsdag och håller min onda tumme högt! Oj vad jag blåst på den och det känns lite bättre faktiskt!

Inga kommentarer: