söndag 27 november 2011

Har ni saknat mig?


Nytt bling till granen

Jag har fått flera arga mail från vänner och andra som undrar om jag dissar just DEM på bloggen. det har jag alltså INTe gjort utan har helt ekelt haft en veckas paus. Det har känts skönt. Jag har under tiden kunnat koncentrera mig på viktigare saker samt inte behöva känna pressen att knepa ihop något läsvärt inlägg. nu är jag dock tillbaka. Jag har samma dåliga karaktär med bloggen som med Facebook. Jag klarar helt enkelt inte att hålla mig undan.
Igår fick jag ett ledsamt samtal från en läsare som till och med har min sida som STARTSIDA. Ja det kanske är lite att ta i, men alla har vi olika värderingar i vad som är viktigt eller inte. Det värmde dock att höra.

Jag kan inte lova superfrekventa inlägg utan det kommer som det kommer, fortfarande måste jag prioritera annat just nu. Viktigare saker som att knepa ihop min önskelista osv. OCH att bli frisk från influensan som även kopplade mig i sitt järngrepp. Skönt ändå att jag nu har det gjort.

Idag jobbar jag och kunderna lyser ännu med sin frånvaro, liksom snön. (Thank god) Inte på kunderna alltså men på snön. För mig får det gärna vara en asfaltsgrå jul det här året.

Har Ni börjat adventspynta? Det har jag! Igår gick jag och köpte mig lite mossa, lite nya kulor och lite annat lullull som hör advent och julen till. I morse slog julkänslorna över mig som en tsunami. Jag blev nämligen bjuden på skinkmacka och julmust till frulle! Det var så fint så jag nästan fick tårar i ögonen!

Nu ska jag fortsätta hänga upp blingbling här i butiken och vänta på kunderna. Under tiden tröstäter jag skumtomtar! Nom nom nom

6 kommentarer:

mamma sa...

Och nu hoppas jag att du stannar här ! saknnade din blogg so muche...Ha en bra dag på jobbet älskling puss

Wannabe sa...

klart vi saknat dig! inte så att jag lusläser varje dag men nog har det varit en liten lucka där i min blogg-kollar-runda! bra att du är tillbaka mao :-)

Hjärtemammas sa...

TAck båda!

118 118 sa...

äntligen har min startsida börjat fungera igen! :) jippiii

MaMaT sa...

Som jag saknat dig och din blogg!
Känn ingen press på inläggen hjärtat, det är bara att ta en titt på min sida, där är ribban låg...

Hjärtemammas sa...

Raring jag är här nu, inte sakna mer! Jag kollar din sida varje dag å för mig är den alltid super!