onsdag 30 november 2011

Ett PAKET! Till mig!



Jag hade ju en liten sån lapp om att jag hade ett paket att hämta på posten och jag hade ingen aninb om var det kunde vara. Men sen när jag fick det så föll ju poletten ner. Ni vet, alla de där mailen man får i sin inkrog där det står at man är SPECUÌELLT utvald och att man har vunnit allt i hela världen?! Jag ficke tt sådant mail för några veckor sedan och var på väg att radera det, men så kikade jag ändå igenom det och det stod att jag var en vinnare. På RIKTIGT! jag läste noooga igenom mailet så det inte skulle vara något lur om att jag skulle få betala en halv mille DOLLARS om jag klickade på en viss länk osv. Inget verkade skumt och så idag så kom MITT paket!

Ett stycke läppglans från Clinique; Long last glosswear i favoritfärgen Knockout nude och ett set  med 3-step skin care system. Det har jag använt hela livet is tort sett men på sista tiden har det inte blivit av att jag köpte det då ett set går på en tusing i runda slängar. Men nu, gratis!! Min mor brukar säga att jag emellanåt har matjord i fickorna och ja det stämmer stundtals!

Oj vad jag lipglossar här!

Inga kommentarer: