fredag 6 augusti 2010

1001 Inlägg



Ja detta blir mitt ettusenförsta inlägg på bloggen. Med andra ord har det blivit en del sen jag startade för ett och ett halvt år sen.


Jag tänkte bara kort tillägga att jag ikväll, när lillskrot somnar, tänkte kika på en film jag hyrt. "From Paris with love" heter den. Jag har hört både ris och ros men jag tänkte ge den en chans faktiskt. Jag är ju lite halvt svag för Travolta. Inte som person direkt så men som skådis. HAn kan liksom det han gör!




För övrigt har jag idag provat tröjan jag blivit såld på. Den satt som en smäck (såklart) så jag funderar på om jag ska sätta på mig spenderarbyxor i morgon och dra förbi butik Costa skjortan och unna mig den! Den är ju på lite rabatt också! Den blir finfin sensommarkvällarna som stundar.


KRaM// HJärTEMamMAs

Inga kommentarer: