fredag 27 augusti 2010

Ajje


JAg har så jädrans ont i magen. Tack och lov har jag en tid hos doktorn idag klockan tolv så då får vi se vad detta kan vara. JAg vaknade i natt av att jag hade ont och tog en Ipren. Det av sig väl lite men nu är det värre än någonsin.. aj aj aj
Nu ska jag se om min prompa kan lindra värken lite. Strax efter nio ska jag vara på caféet och baka lite faktiskt. De ska börja sälja lite tryfflar så igår var jag och handlade ingredienserna till Tryffelbak. Jag täntke även passa på att sälja på dem mina fina chokladbollar gjorda på bästa recept. Det blir dyra slantar för mina tjänster. Bra med en extraslant när man också gör något man tycker riktigt riktigt mkt om.
Idag kommer lillskrot hem. JAg hade egentligen pratat om att vi skulle åka Tunnelbana och gå på bio men han är lite sjuk, pluttefisen, så vi blir hemma och hyr en film i stället. JAg tänkte att vi bäddar ner oss i mammas säng och intar fredagsmysen där!

På återseende vänner fina!

KRaM// HJärTEMamMAs

1 kommentar:

mamma sa...

LEKKERE CHOKOLADE BALLEN .....KUSJE