torsdag 26 augusti 2010

Vilken dag!!

Jag var ju som jag skrev inne i Stjhlm igår och träffade lite vänner. Det bjöds bland annat på moules. Gosh, jag älskar mullsor och undrar varje gång jag äter det VARFÖR Jag inte äter det oftare. Kv'llen blev dock tidig. Klockan 00.10 satt jag på bussen hem till Norrtälje redan.

Uppe med tuppen var jag i morse och tog mig till nya äventyr. JAg har varit igång hela dagen idag. Bland annat har jag skaffat mig ett extrajobb i ett restaurangkök nu på eftermiddagen. Jag har lagat mat och haft som en liten testpanel på fyra personer som godkände de tre olika rätterna jag gjorde smakportioner av. Nu luktar jag en massa vitlök och hur mkt jag än skrubbar så kan jag inte få bort doften på händerna. Det märks att man jobbat. JAg saknar restaurangjobbet faktiskt.


Jag har idag varit hit och jag har varit dit. Jag har haft en underbar dag när jag väl summerar den. Fler för sådana här. Jag kommer somna gott!


God natt!

KRaM// HJärTEMamMAs

Inga kommentarer: