fredag 20 augusti 2010

den flög av sig själv, jag lovar!

Nu ska ni få höra, eller jag menar läsa. Igår var jag och mumsmajan Mialicious i Täbban för lite shopping. Jag måste känt på mig att min plånbok skulle behövas lite senare för det enda jag köpte var en tacotallrik och en ögonskugga. Vi hade dock himlans trevligt där vi gick och strosade och klämde på alla kläder. Jag fastnade extra för en Odd Molly tunika osm jag inte riktigt kan släppa. Dock tycker jag att priset 1599:- kan vara lite i vassaste laget, men vi får se. Jag är inte helt omöjlig.

i vilket fall som helst, efter en hur trevlig dag som helst åkte vi mot Vallentuna och vi snackade på som vanligt i bilen. Rätt osm det är lyfter min telefon från instrumenbrädan och far RAKT ut genom fönstret som ajg hade öppet på min sida. Jag ser i backspegeln hur den blir överkörd och paniken är ett faktum. (Tragiskt att man är så beroende av telefonen egentligen)

Jag vände i närmsta rondell så det skrek i Hollywooddäcken och lyckades hämta telefonen på gatan. Totalt försörd (såklart) MEN den gick att ringa i. Visserligen såg jag inte vem jag ringde till eller vem som ringde men jag kunde prata i den. Det var frustrerande när jag fick fyra sms på raken och inte kunde se vem eller vad det var som skrevs.
Nåväl. Det finns alltid dem som har det värre säger alltid min mamma och jag försöker tänka så. Jag har ju lite telefoner liggandes här hemma så nu har jag en gammal raring jag ringer på. Många nummer har försvunnit så skicka gärna ett sms så jag kan lägga in just ditt igen!

idag är det jobba för hela slanten sen tänkte jag faktiskt gå ut en kortis på lokal för att häsla på en gammal väninna som förärar den här stan med sin närvaro ikväll! Trevligt, eller nej. Det får vi se!!

Ajöken!
KRaM// HJärTEMamMAs

Inga kommentarer: