onsdag 18 augusti 2010

En ledig dag

Denna vecka är torsdagen min lediga dag och jag tänker spendera den i Täby Centrum faktiskt. Jag hade tänkt att locka med mig Källan från Vaxholm men nej, hon bangade. Skyll sig själv säger jag ;)
Jag har unnat mig lite grejer idag på stan och tänker unna mig själv lite grejer i morgon i Täby också. Även M ska få en höstgarderob. Herregud, det blir inte billigt heller! Fötterna har vuxit som tusan på lilleman den här sommaren. Han har ju sprungit i sina hoppatofflor hela sommaren och när nu väl dagis började och han skulle ha på sig skor och gummistövlar gjorde det ont i tårna. Även galonisar står på inköpslistan!
Själv hade jag tänkt att köpa mig något fint till en 40-års fest jag är medbjuden på till helgen. Jag köpte idag ett par grymma svarta satinbyxor, slim fit. Så något till dem hade jag tänkt att försöka hitta i morgon. Det blir nog bra!

Nu sitter jag och halvslumrar till Wipe out på femman. Jag är så trött att jag inte ens orkar skratta. Jag ska nanna min sköna kudde alldeles strax, jag ska bara....

ZZzzzZzZZzZZZ

. KRaM// HJärTEMamMAs

Inga kommentarer: