lördag 28 augusti 2010

TILL SALU

Uppe med tuppen i morse var jag. Eller rättare sagt till M. Klockan sex väckte han mig och tyckte att jag sovit färdigt och jag kände mig faktiskt redo att kliva upp. vi har redan varit nere i källlaren och rensat och jag har även fått ut en annons på blocket med lite grejer. Bland annat så säljer jag av M:s båda barnvagnar. En blå/grön sulky med fullt liggläge från Carena, en röd Emmaljunga Scooter i superfint skicka, M:s växasäng, hans spjälsäng. Båda vita. En bilbarnsstol Britax two way plus i finaste skick. Färg brun/röd. Ja lite sånt. Jäklar vad plats det blev i källaren när jag fick lite ordnat också!

Jag tänkte även lägga ut mina köksstolar. De formpressade i trä. Vita. Fyra för fyrahundra kan jag väl tycka är ett hyggligt pris!? De kostade mig i alla fall fyrahundra kronor styck när jag köpte dem på Mio för tre år sen.
Nu ska jag tvätta vidare allt som sak tvättas och ut på blocket. Massa fina kläder från Polarn och Reima bland annat. En dunis från Timberland osm man även kan ta av armarna och göra väst utav. Stril 116 OM någon skulle vara intresserad alltså :)

KRaM// HJärTEMamMAs

3 kommentarer:

mamma sa...

Va nu då ? Det blev riktigt fart i dig ! Det måste kännas skönt att få rensat i förrådet älskling ?Du blir säkert av med det ,så fina grejer som du har.Krya på dig puss

Sillgrisslan sa...

Du får hålla på saker som jag kanske har nytta av om ett par månader... ;)

Hjärtemammas sa...

Hörru Sillgrisslan har du spjälsäng??