lördag 21 augusti 2010

Shopping läker mycket!

Beroendeframkallande. Detta är tredje i raden av samma doft!
Den är min nu :)

Shopping läker som sagt mycket.Det tycker i alla fall jag att det gör. I alla fall för stunden! Jag behövde detta nu!

Idag kom jag hem med en klocka och lite annat. En parfym bland annat. Frk Johansson har varit lika generös mot mig som vanligt och gav mig en tunika i present.

Gårdagen spenderades i glada vänners lag hemma hos Morran först. Ja först jobbade jag ju men efter det. Det stojades och dansades och pratades precis bara så som det kan göra i ett kvinnosällskap. Vidare gick vi på DG´s. Nej det är inte en förkortning för Dolce Gabbana som jag först trodde utan för något helt annat som jag inte lagt på minnet :) Jag var där en kvart ca innan jag tyckte det var dags att trippa hem. Jag somnade ovaggad.

Idag har jag bara strosat på stan med vackra tjejer. Vi har fikat, vi har skrattat och framför allt pratat en massa massa.
Kvällen kommer spenderas antingen på Pillans altan eller här hemma. JAg har inte bestämt mig riktigt ännu bara.


Vad ska ni göra?!

KRaM// HJärTEMamMAs

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fin! Jag har en exakt likadan fast GUESS... Hoppas allt är bra och att du är frisk nu.

Hjärtemammas sa...

Åh de är med superfina. De ser nästan precis likadana ut. OXXO är ett märke jag fått upp ögonen för nu faktiskt! Kul att du tittade in och ja, jag är frisk nu! :)