tisdag 24 augusti 2010

Kräftskiva


Jag skulle som bekant på 40 årskalas i lördags och hade således köpt värsta stassen. Nu blev så inte fallet att jag ska dit utan jag tar min stass och drar mig till sthlm i morgon istället och hälsar på en ny väninna jag träffat! Det ska bli riktigt trevligt. Förhoppningsvis blir det Olé Olé på Hantverkaregatan. Bästa tapasen i stan.


Kräftskiva då. Jo jag är bjuden på en i Gävle den 4 september. Så jag tänkte styra min kos mot Sandviken och Paradiset för att göra Lassemaja sällis på den kräftskivan. Shit Det var nästan ett år sen vi sågs! Pelleplutten följer med osm förkläde annars hade jag nog inte vågat! JAg längtar efter kräftor. GOTT!!


KRaM// HJärTEMamMAs

1 kommentar:

Therése sa...

jag med vill ha kräftor! men ingen annan tycker om det så jag får äta själv....