tisdag 24 augusti 2010

Klantar*el


Jag är dubbelbokad.

I morgon har jag bokat massage klockan 19 här i norrtälje. Den är på femtio muinuter. Samtidigt har jag bokat att jag ska möta en vän på middag klockan åtta på Hantverkargatan på Kungsholmen. Jag gissar att jag INTE kommer hinna. Jag ska nog ringa idag till massören sören och tidigarelägga sessionen. Det är säkert inga problem. Jag undrar bara om jag kommer känna mig slö och seg efter massagen eller bara ha en jäkla massa energi. Vad tror ni? Gud jag orkar inte tänka.

Jag måste göra mig klar för jobbet. På vägen dit tänkte jag svänga förbi och hänga en påse med strunt på ett annat ars*es backspegel. Bort med det gamla och in med det nya. Jag har spenderat de sista dagarna här hemma med att sanera lägenheten. Detta är det sista dyngan som ska bort nu!
Halleluja!

Glöm inte paraflaxen hörrni.


P.Astorn, ring mig! Måste bikta!!


KRaM// HJärTEMamMAs

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud så skönt att göra sig av med skräpet eller hur.

Hjärtemammas sa...

Ja otroligt!! :)