fredag 13 augusti 2010

Fredag med lillskrot

Som ni märkt så har jag inte haft bloggandet som prio1 den sista tiden. Jag har haft en hel del annat i huvudet, både bra och mindre bra. Jag har det gott och jag lever på precis som vanligt ändå!
Ikväll har äntligen lille M kommit hem. JAg har visserligen träffat honom nästan varje dag den här veckan men jag har verkligen längtat efter att få ha honom hemma.
Vilka dagar det har varit dessa sista två. Underbara sommardagar som vi självklart har taigt till vara på. Idag har vi varit på stranden i stort sett hela dagen. Måste ta vara på solen, man vet aldrig när man får se den igen!

FREDAGEN DEN TRETTONDE är det ju också idag. Än så länge har saker och ting bara gått som på räls för mig. Kanske rent av en turdag?! Det finns i alla fall inget som stöder att denna dag ska vara en otursdag säger de på Aftonbladet.

Nästa vecka börjar jobbrutinerna som vanligt igen. Skönt faktiskt med lite ordning och redreda. Ikväll väntar ett litet glas vin på balkongen med en vän när lillskrot har somnat. Ha en fin fredag.

KRaM// HJärTEMamMAs

1 kommentar:

colourful sa...

Ha det så gott...
Hoppas kvällen på Balkongen var givande...
♥ Kram Kerstin