fredag 22 januari 2010

Fredag igen alltså.

Jag jobbar hela dagen idag. Jag längtade till jobbet så mkt i morse att jag gick upp 06.40 och tog en långpromenad på en timme. Kallt var det men skönt. Jag hade massa inspiration från igår och nästan sprang fram när jag tänkte på allt jag ska fixa med butiken till våren. Småglin är fortfarande världens bästa Småglin men snart i ännu mer förbättrad upplaga. Även ett annat sidoprojekt skakar mina och Johanssons huvuden. Vi får se om det blir något av det. Vi kan ju alltid hålla tummarna.

Ikväll har jag blivit hembjuden till Örnen på Fredagsmys. Jag önskar att jag kommer orka. Jag är osäker på det. Mina fötter ömmar som fasiken efter igår men det skulle onekligen vara mysigt. Det lutar åt det verkar det som. Det blir väl nåt vuxet med rödvin och Lets Dance. Jag tittade faktiskt på det programmet för FÖRSTA gången förra veckan. Det var rätt kul. När Willy från Bygglov dansade vågade jag inte titta. Jag är en sån som skäms för andra när jag tror att de ska göra bort sig. Jag borde inte men jag är det så jag tittade bort. Den där hunken Mattias annars, han var ju hur duktig som helst. Så det blir nog lite danstävling ikväll.

Nu måste jag se till att jobba lite, har en del att göra. Jag önskar er mina vänner och andra en skön fredag. Hoppas ni blir glatt överraskade av någon eller något!


En varm kram sänder jag till en vän. En dalkulla som har det ytterst tungt just nu! Till K! Y





Fina kudden jag fick till M:s rum från Lundmyr!




Geggamoja var med generösa och gav mig denna fina sjal. Värmer gott om halsen idag!

4 kommentarer:

mammiz sa...

Vad duktig du är gumman!Har du blivit inspirerad av Marie? Hon är ju så duktig varje morgon! M måste ha blivit väldigt glad över den fina kudden ,har aldrig sett en sådan gullig sak tidigare .Puss på er båda

Anonym sa...

Tillönskar dig en underbar fredag och ta´t lugnt med vinet... det vet ju hur det det gick sist :)

Kram L

Hjärtemammas sa...

Ja du L, fyyy hur gick det sist egentligen? Jag minns inte ;-) Ha en fin fredag du med med allt vad det innebär.
kram

Anonym sa...

Åh sötis du passar ju så himla bra i randigt också. Älskar dina fina randiga tröjor du har. Med röda läppar till!!
/ J