lördag 23 januari 2010

Jag ska använda mig av fler råvaror i min blogg.

Nu är det helg för den här mamman. Eller snart i alla fall. Jag är på språng att göra min sista arbetsdag för den här veckan. Sen bär det av till Åkersberga då Frk Johansson bjuder på fest! Jag blev lovad ett glas Cava direkt när jag tagit av mig stövlarna.
Jag har bestämt mig för att använda mig av fler råvaror här i bloggen. Vad det innebär har jag faktiskt ingen aning om. Är det någon som har förslag så får ni gärna dela med er!
Jag måste kila, har liiite liiite bråttom.

ha en underbar helg ni godingar där ute!

3 kommentarer:

P.Astorn sa...

Jag vet exakt vad som menas, visst är jag bra???

colourful sa...

Hoppas du får en HÄRLIG helg min käre SARAH..
Kramar om dig..

Hjärtemammas sa...

Jamen dela med dig då Pastorn! <3