måndag 11 januari 2010

Känsliga läsare varnas!



Den här filmen såg jag häromdagen. Milk med Sean Penn. Han gestaltar en homosexuell man som ger sig in i politiken och som kämpar för bögars rättigheter först i San Fransisco och sedan sprids allt runt i hela USA i stort sett. Filmen är baserad på en verklig händelse och absolut sevärd. Sean Penn är nog min bästa skådis tror jag. Han gör den här rollen grymt bra. Jag vet inte vad det är, men av någon anledning fastnar jag för b*gfilmer. Samma med Brokeback Mountain, jag älskar den filmen! Jag kanske var homosexuell man i mitt tidigare liv. Spännande!!



Idag är jag åter på jobbet och sitter här i lilla butiken med en morgonkaffe innan jag öppnar. Det är skönt att komma lite tidigare så jag kan piffa lite i lugn och ro innan kunderna kommer. Idag blir en bra dag, jag känner det ända ner i tårna! In med cashen!



Jag har ännu inte fått in något förslag på date. Jag frågade ju efter en date i gårdagens inlägg. Jag kanske ska starta en egen bloggsåpa. Mamma söker bonde. Eller maka söker kaka. Jag tror det blir lite svårt då mestadels av mina läsare är av de kvinnliga könet och de som inte är det har redan sitt på det torra. Nästan alla i alla fall. Jag ska ut på PR turné, ja det ska jag *näven i bordet* Hur börjar man? Jag vill ju inte sluta som killen nedan. Detta är enligt hans egen utsago inte hans bil utan hans flickvän som han "kelar" med. Tänk att det finns folk till allt! Jo förresten: Känsliga tittare varnas!



2 kommentarer:

118 118 sa...

o jag som trodde att du kollade bara på skräck o thriller,??

Hjärtemammas sa...

inte bara! Bögfilmer också ju! uppenbarligen :D