tisdag 12 januari 2010

Hemgång

Nu äntligen har jag blivit avlöst för idag! Corny kom precis inkvittrande på Småglin och är totalt beredd på att jobba :D
Jag ska gå förbi Kryddan på vägen hem för att hämta ut mina internetgrejer som kommit från Bredbandsbolaget. Jag beställde ju internet därifrån förra veckan. Vi får se om nätet hoppar igång ikväll. Jag känner mig lite tveksam till det faktiskt då de sa att det skulle ta mig fyra veckor ca innan nätet kunde komma igång hemma. Vad är det då för grejer som kommer kan man ju undra!
I morgon är jag ledig, någon som har lust att hitta på nåt?

Tack och adjö senapsfrö

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med Internete då, hoppad det lyckas för dig..
Kram Kerstin

Anonym sa...

Hej, det är jag som är Kerstins vän från Falkenberg. Med min nyfikenhet kunde jag inte låta bli att gå in på " hjärtemammas " blogg som jag tycker är snygg och med roliga kommentarer
Hälsning från Falkenberg och
Halland

Hjärtemammas sa...

Men hej Falkenbergar'n, välkommen hit. Kul att min blogg faller dig på läppen!
Välkommen tillbaka!