onsdag 13 januari 2010

Minns ni?


När jag för ett tag redan berättade om vår katt Kakans bondfasoner? Jag berättade att hon smög in till M om natten och tog hans lilla apa, mördade den brutalt och sedan gömde den bakom fåtöljen i vardagsrummet bredvid de andra skoningslöst slaktade små mjukisdjuren. Här har ni bildbevis! Apan är inte med för den har jag gömt för henne. Men här ligger som vanligt hamstern i mjukaste päls, kycklingen nu utan kvitter som kommer om man tryckte den på magen, grodan ligger slappt bredvid livlösa minikissen. En liten grå mus ligger mitt bland dem och stirrar tomt med sina matta knappnålsögon. Åter igen varnar jag känsliga läsare. Nej nu orkar jag inte vara djup längre. Det är Lasse W i bakgrunden som gör mig känslosam tror jag.
Nu ska jag göra mig piffig och gå ner på stan och leta på mig något att ha på bröllopet som snart stundar!
Puss och kram vi ses på stan som min vackra M säger:)

Inga kommentarer: