onsdag 13 januari 2010

Magiskt


Sedan ett par dagar tillbaka har nästan en spöklik dimma legat över Norrtälje. Luften har varit fuktig fast det varit nästan tio minusgrader ute. Jag förstår mig inte alltid på naturen och tycker det är lite märkligt i detta fall. Hur som helst har ju detta resulterat i rimfrost över stora delar av staden. Det ser ut som ett issamhälle överallt. Otroligt vackert!
Jag har redan hoppat i säng efter en skön ledig dag. Naturligtvis kan jag inte riktigt släppa kontrollen så jag var in ett på gånger i butiken för att se att allt sköttes som det skulle;) vackra Johansson hade allt under kontroll. Så klart hon är ju butiksinnehavare så det fattar bara annat. Jag har idag inhandlat mandelmassa då jag fått stränga order av Lillan att baka biskvier tills deras visit på söndag. Det är bara att sätta igång då. Nej nej inte nu, nu ska jag nanna, det får bli efter jobbet i morgon. Natt natt dröm sött.

Inga kommentarer: