söndag 31 januari 2010

Whats the story morning glory


God morgon kära läsare? Fryser ni? blev ni jagade av något hårigt med huggtänder i natt? ja varulven menar jag ju såklart, deet var ju faktiskt fullmåne.

Idag står skridskoskola på agendan sedan skidor faktiskt. Jag har raggat åt mig ett par längdskidor till M så vi tänkte gå ner till parken och ta ett par varv. Eller ja, han tar ett par varv under mina kommandon och jag tittar på!

Troligtvis blir det att hjälpa örnen att bära lite kartongen också. OCH förhoppningsvis får jag äntligen tillbaka min soffa som nu är lagad! Vi får se!


Klä er ordentligt, det är kallt som tusan!

1 kommentar:

colourful sa...

God Morgon..!!
Kallt här oxå, men nu tittar solen fram lite faktiskt..
Jag kan lova dig att du kan få ett par skidor som står här i min bod, gamla Träskidor, nåt för dig att öva på..
Så du kan åka med M så han får lite sällis, samt att du kan lära honom hur man gör, (vurpor)..
Kallamorgonkramarpådig..
Kerstin