söndag 10 januari 2010

Vilka fynd!


God kväll kära medborgare. Har ni haft en bra helg? Min har varit otäckt lugn men på samma sätt otroligt härlig, mysig,uppfriskande och taggande. Lägg till några fler superlativ så har ni mina dagar:) Idag hämtade jag upp Lottenli för lite reashopping i Täby centrum. Jag kan säga att fick med mig lite därifrån. Dock inget från rean. Jo! En cardigan från GT som jag inte prövade utan bara tog med mig för den såg så snygg ut på galgen, ja ni vet 'allt klar en skönhet' osv. Det stämmer inte. Hur kan något så fint bli så fult? Jag fattar det fortfarande inte. Nåväl! Det finns värre saker här i världen:) jag handlade naturligtvis på Make Up Store också. Fast jag borde låta bli. Som tur var för min börs hade ff inte fått in speciellt mycket nytt. Dessutom hade jag faktiskt ett presentkort också. Jag har blivit förtjust i riktigt röda läppar så en läppenna med namnet Russia fick bla följa med i påsen. Grymt snyggt! Nu ska jag ta mig en apelsin och kolla lite film. Kanske klia kakan på magen. Jag vill ha en date, någon frivillig? Kram vänner

1 kommentar:

Patrik sa...

I love you man ska du se. Riktigt rolig!