torsdag 21 januari 2010

Inspiration


Jag vill ha allt! Eller nästan allt i alla fall som presenteras på mässan! Som tur var hade vi spenderarbyxorna på oss idag så det blir en hel del nyheter i butiken i vår! Leverantörerna är hemskt generösa så jag sitter nu på bussen hem nöjd och glad med en hel del påsar hängandes tungt på armen. Bla fick jag ett superfint kuddvar från Lundmyr of Sweden att lägga på M.s säng! Ni ska få se sen! En del bekanta träffade vi och hälsade på och andra hälsade vi inte alls på! Jag längtar hem. Jag vill vila mina stackars tår. Strax hemma dock. Fortsätter läsa månadens Elle. Gratis är gott, faktiskt!

4 kommentarer:

colourful sa...

Hej..
kan du förklara för mig vad Spenderarbyxor är för nåt.. vill se ett kort på dom oxå..
*ler..

mammizzz sa...

ah du verkade ha haft mysigt.Är glad för din skull puss

Patrik sa...

Låter som en heldag :)

Hjärtemammas sa...

Mm vi har haft en underbar dag! Det finns så mkt att titta på, detta är min favoritmässa på hela året! Jag är med jäkligt glad mamma, det där beskedet kom som en skänk från ovan minst sagt!!

Jo Kerstin. Spenderar braller.. få se.. hmm de är ofta tajta men om man rotar i fickorna finns där jättemkt pengar och de är till för att spenderas. Alltså den som har byxorna på sig bara delar ut, utan att få dåligt samvete. Bara att köpa å köpa! :D har tyvärr ingen bild på dem kram