tisdag 5 januari 2010

Har du sylt i fickan?


Jo jag lever. Nätt och jämnt. De som får migrän emellanåt vet precis vad jag pratar om. Idag är jag piggelin!
Idag var det ISKYLA när jag klev utanför dörren. Om man kan lita på min termometer så visade den tolv minusgrader i morse. Jag litar på den då det knakade under skorna när jag gick och mina näsborrar frös ihop så fort jag försökte andas med näsan. Jag hade till och med vantar på mig. Vet ni, jag är precis som min mamma. Vi är alltid alltid varma om händerna. Det är sällan ajg behöver använda vantar för jag tycker det blir för varmt men i morse hade jag dem alltså på mig. En liten stund i alla fall!

Är tillbaka på jobbet som ni ser då jag alltså sitter här. Jag känner att jag trivs med min internet-detox än så länge. Igår sov jag ju bort hela eftermiddagen och kvällen men det känns ändå okej. För att vara säker på att jag inte blir helt bortkollrad så fixar jag mig såklart ett nytt internet i dagarna.

Nu jobba, snart dricka kaffe!
Må väl och god morgon!

1 kommentar:

Patrik sa...

Vad har hänt med det gamla då?