söndag 17 januari 2010

Fullt skägg


Helgen är över tyvär. Det har bara gjorts roliga trevliga grejer i den här familjen i helgen. I går var vi ju i Vaxholm för att krama på Tess och hennes familj. Som jag skrev tidigare var det inte en dag för tidigt. Vi hade det hur som helst viktigt fint. Idag hade vi finfint besök av kusin V och hans familj. Det fikades, det kramades, lektes och det stökades till rejält. Jesus, det är fortfarande stökigt. M och jag slocknade som stenar när besöket gått! Veckan som kommer är späckad och det är okej. Jag har mer rutin i mitt liv nu än någonsin förut och välkomnar allt ståhej med öppna armar. Jag är redo! Inte minst inför säsongens Formex mässa. Torsdagen är bokad i Älvsjö med Johansson för ny härlig inspiration till butiken. Veckan avslutas med middag hos samma Johanson då vi saluterar varandra med skumpa! Det var alldeles för länge sen så jag hoppas den är riktigt kall. Nu ska jag klia Kakan på magen sen sova. Från onsdag får ni se mer av mig då får jag internet tillbaka. Sov gott vänner!

Inga kommentarer: