fredag 8 januari 2010

T.G.I.F


Nu börjar ju faktiskt den här arbetsdagen lida mot sitt slut. Jag sitter och funderar på hur jag ska tillbringa kvällen. Jag har några förslag faktiskt. Lugn hemmakväll med väninna, ett glas vin och en film med en annan vän. Middag med den tredje. Tänk om jag bara sitter hemma och är för mig själv och läser min bok. Det är det jag bäst gillar faktiskt på just fredagarna. Mysa, duka upp med ett glas vitt, läsa min bok och lägga mig under nya filten Mormor kom med på julafton! Kanske en skål med cashewnötter. Shit måste höra med Mialicious om det Y


Jag har fått tillbaka mina stövlar idag! Jag kan dock säga att jag trodde bättre om den här skomakaren än vad han presterade. Sömmarna på stövlarna var fula. riktigt fula. Jag ska ta mig en ordentlig titt sen när jag kommer hem. Känner jag fortfarande samma får han faktiskt göra om jobbet.


Nu ska jag packa för kvällen. Ha en fin helg nu nästan allihop., det kommer i alla fall jag ha!




Inga kommentarer: