torsdag 27 januari 2011

1 dag kvar

1 dag kvar på den här arbetsveckan men framför all en dag kvar tills minime kommer hem! Vi har pratat i telefon varje dag den här veckan men tyvärr inte hunnit setts. Jag blir lika förvånad varje gång jag pratar med honom i telefon och inser hur klok han blir för varje dag. Det händer mkt i en femårings liv. Tur att han har mina gener då så han vet att ta vara på all information. Jag menar han har fått sin skarpa hjärna å sina good looks från mig. Nu låter jag sådär överdrivet ödmjuk igen va? Jag hoppas ni förstår att jag skryter om detta med viss ironi. Även om det nu är sant, men ja.. Ni vet säkert hur jag menar! ;)

Jag har förberett mig för en arbetsdag men sitter och klurar på hur jag ska få igång min bil. I morgon ska jag med den till verkstaden i Sollentuna så den efter helgen startar som en klocka! Det behövs då lillemans dagis då har flyttat till nytt fint hus utom promenadavstånd för en liten plutt som han.
De tär tio minus här i Norrtälje idag och av erfarenhet vet jag att gamla skitbilar gärna inte går igång när det är så här skitkallt.
Nu längtar jag till april. Sista helgen i arpil är avsatt för Londonresa med Örnen. Vi satt igår länge och tittade på nätet efter saker att göra. Vi har två saker bestämda redan. Picknick i Hyde Park och en tur på Tate gallery.

Nu ska jag dricka klart mitt morgonkaffe och göra mig snygg i håret!
Ha en fin torsdag pärlor. Min kommer bli super. Jag får fint främmande på middag ikväll!
Mums

1 kommentar:

Anonym sa...

ni kan gå på peep show i soho london o titta på asiatiska tjejer som dansar live :) jag har varit på det... de e ungefär som när jag va på red light distric...