tisdag 4 januari 2011

Home sweet home

Det känns verkligen som jag har haft semester. Vi har blivit såå omhändertagna av Karlsson med familj. Vi passade på att träffa mormor och Fen och vår familj från Holland som igår åkte hem till sitt igen.
Hemma hos Karlsson har jag fått basta med en öl, jag har fått bada skumbad med levande ljus och idag fick jag håret lockat! Så fint så!
till råga på allt så fick M och jag skjuts hem. Inte av Karlsson kanske men skjuts i vilket fall som helst. Skönt var det att slippa ta tåget för hur kul det än må vara är det ändå lite jobbigt att ta sig hem via centralen och stationer.

Vi har ätit middag och vårat sällskap har precis lämnat oss. Jag jäser på soffan och är lycklig att vara hemma medan M ritar med whiteboardpenna på hallspegeln.
Borta kan bra men hemma är alltid bäst!


Inga kommentarer: