fredag 14 januari 2011

Sköna fredag!

Nu kära bloggvänner är det fredag. Hoppas ni har sköna planer för helgen eller att ni får en fin helg i alla fall. Jag har lyckats muta till mig en massage i gengäld att jag bjuder på god middag och rödvin. Så helstekt fläskfilé ungsrostad potatis med höstens skörd av kantareller får det bli.  Så efterrätten består av massage för vuxna och glass med jordgubbar till barnen. Mer spännande än att det är min VÄNINNA Örnen som ska massera mig blir det inte.
Det blir pyjamasparty senare då hon och Tuttut passar på att sover över hos oss ikväll.
Det kallar jag fredagsmys!
Så nyss halkade jag in till Apoteket intill för att handla lite VÄRMANDE massageolja. Olivolja, som jag för övrigt blivit erbjuden, funkar INTE!

Snart får jag lille M hitlevererad till jobbet. Han kommer faktiskt med Örnen. Tjoho, jag har pratat med honom varje dag på telefon den här veckan men faktiskt inte träffat honom mer än en gång. Jag längtar så efter lite kramar och pussar.

Vi hörs och syns!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Massageolja med oliv var det du vart erbjuden!

Hjärtemammas sa...

ahaaaa alltså massageolja och tillhhörande oliver?