lördag 15 januari 2011

TItta inte!!


Här klipps det och klistras för fulla muggar. Det är pillrigt och ju mer tiden lider desto mer jäklas det. Men det är roligt! Dessa ska stickas ner i tårtan i morgon tänkte jag. Kalaskul!
Bry er inte om nagelbitarnageln som för övrigt är klätt med världens i särklass bästa nagellacksleverantör, OPI!

Sen blirdet ju inget sjörövarkalas utan vimplar. Hur gör man döskallar egentligen? Dessa får duga för ett femårskalas då de inte är allt för skräckingjagande. Sen ser nog Kidsen som kommer hit knappast skillnad på Barbarossas döskalleflagga och denna. HOPPAS JAG!

2 kommentarer:

Wannabe sa...

Att du pallar! Snyggt, men själv hittar jag sånt på Tiger för en tia ;-)

Hjärtemammas sa...

Mmmm men du hjärtat. Jag har ingen TIGER här i Nårrtan. Vad är det föresten? Jag gissar på nån smart lågprisbutik. Vi har en i stan som heter Prylar å sånt. Där kan man hitta precis allt. Skitsmart! Men nej inte i norrtälje heller. Här får man öva på att vara innovativ och pillrig! Püss påre!
Vad snygg du är föresten!