måndag 24 januari 2011

SJC infinner sig!

Jag har fått stränga order om att blogga idag så jag vågar väl inget annat. Om jag känner Helle rätt kommer hon smiska mig på bara stjärten om jag inte gör som hon säger och nu är hon mäkta trött på att kolla på min ministepper. Så Hellurt, jag bjuder på denna!!

Kalasa på den här!
Nu är jag ju som bekant inte den som svänger mig flitigt med bilder på mig själv och mina kära här på bloggen men nu så gör jag ett undantag. Här har ni henne. Hjärtemammas i ett nötskal!

Hur har helgen varit för er? Min var kantad med slacking. Ja det heter väl så nu för tiden? Jag har inte riktigt kommit underfund med alla nya uttryck som kidsen rör sig med men Slacking är nåt i alla fall där man tar det lugnt och bara är. Min lördag började med en sovmorgon för att fortsätta med en låååångsam och en stilla prompa på stan. Jag fikade lite här, stannade och pratade med en bekant där, kramades lite här  och shoppade lite där. Det är min första lördag på sjukt länge som jag inte behövt göra något egentligen och jag längtar redan till nästa.
Nu är det jobb för hela slanten den här veckan och jag har även ett nytt litet sidoprojekt på G som jag ska få presenterat för mig över en fika med Näsan i veckan. Jag är nyfiken till max. Jag lovar att dela med mig så fort jag bestämt mig och så fort jag vet vad det hela går ut på. Jag vet att det har med inredning och tvreklam att göra!!

JO FORMEX!!
Jag glömde nästan. I fredags var ju jag och Johansson på Formex och sög in ALLT vad där fanns att inspireras av. Jag lägger ut lite bilder senare. Jag såg bland annat fram emot att få ett himla bra erbjudande på tidnignsprenumerationer . 6 hela nummer av ELLE för endast 100:- det funkar väl?!

Nu jobba, strax lunch! Har ni vägarna förbi butiken så hojta till. Stick in näbben så bjuder jag på kaffe!

KRAMAR


Inga kommentarer: