fredag 14 januari 2011

Sommar!!

Jag kikade igenom kameran här för att lägga upp lite fina bilder på facebook och hittade massa sköna bilder från i somras. Bland annat så har jag en egenhet att fota M:s alla "första gången" moments. Första gången han rullade runt tog jag kort på, likaså första gången M kröp, första stegen, första lördagsgodiset, första gången i pulkan osv osv osv. Nu tog jag första gången med sockevadd i sommar. Till alla foton har jag även en historia. Jag kanske är tramsig men ajg vill kunna läsa om alla dessa moment så jag har det uppskrivet i en liten bok. Första ordet som kom, första meningen, första leendet osv osv osv. Det hör väl till som MAMMA att hålla reda på sånt!
Se bara! Jag lavvar denna bild.

Den här dagen var vi på Gröna lund med Örnen! Vi hade så kul.
Ikväll har vi haft fredagsmys big time. När barnen somnade fick jag ett glas rött serverat av mamma Örn OCH en massage som verkligen inte gick av för hackor. Jag är alldeles mör i ryggen nu och detta är ändå bara rond ett.

Nu sitter vi i varsitt soffhärn mammorna, med varsin dator och skrattar åt reklamen på teve. Judith och Judith är så sjukt roliga. En av dem bor tydligen härifrån stan sägs det.

Nu är det snart gonatt!

Sov gott!

Inga kommentarer: