onsdag 19 januari 2011

Ni som funderar


Ja ni som kanske undrar vad jag har för mig om kvällarna när M somnat så det är detta. I alla fall 40-45 minuter fyra kvällar i veckan. Jag tränar för beach 2011. Det är jobbigt men skönt som tusan. Jag har en liten work out-spellista på Spotify som jag pluggar i mina hörlurar i när M väl somnat sen kör jag igång. Ibland har jag en film som jag kikar på eller serie. Men musiken går bäst. Det är liiiite svårt att hålla balansen på ministeppern ibland men man får ha armarna rakt ut och balansera bäst man kan.
Detta har jag sysselsatt mig med sen i november ca. Jag har ju annars som bekant varit ute och promenerat hela våren, sommaren och hösten men jag är livrädd att trilla å bryta mig så detta är perfekt inomhusträning! Jag lärde M tex vad lårbenshals var idag. Jag sa att den måste man vara rädd om när man blir förälder och äldre!
Vad har ni för er om kvällarna?!
M ligger utslagen på min säng. Poliovaccinet gjorde honom trött och hängig. Han är absolut inte sjuk men man märker att han påverkas.
Vi hörs god vänner!

2 kommentarer:

Wannabe sa...

arrrrg! du måste ha norrtans snyggaste rumpa by now! Bra jobbat Zarah! p&k!

Hjärtemammas sa...

haha men hjärtat då.. ministeppern finns att köpa på coop för typ en 400 kronor har jag sett. De funkar utmäkrt! Det är skitans jobbigt i börjn men man ävnjer sig. JAg blir tokig av att INTE steppa mina fyrtiofem minutrar. Du gör det medan P spelar x-box eller du koller på film. Passa på när barnen somnar så har du snart sydsveriges snyggaste rumpa snart!PoK