fredag 7 januari 2011

Mot strömmen

God förmiddag kära läsare. Hoppas ni har haft sköna ledigheter och även har en till nu när det är klämmis. Själv jobbar jag men jag är glad över det då jag har varit hemma alldeles för mycket nu under ledighet känner jag. Jag är liksom lite rastlös å har myror i brallan så idag blir jag inte stilla längre stunder.
Jag skulle behöva vila lite i och för sig, kanske inte på arbetstid  men när jag väl kommer hem. Det har varit några ritkgit tuffa dagar med feber och hosta. Det är tufft att vara sjuk själv när man har en nybliven femåring som har en hel del spring i benen och som behöver aktiveras. Så det har varit en slut mamma som har lagt sig om kvällarna samtidigt som honom nästan.
Nu är han dock hos sin pappa så jag får ta igen mig. När jag jobbat klart!


Idag har jag köpt mig en ny telefon! Det blev en HTC desire HD. Jag gick emot I-phone strömmen. Jag vet inte varför men det kändes mer rätt med denna. Vi får se om jag blir nöjd. Den skickas idag s jag borde ha den i mitten på nästa vecka! Det är alltid kul att pilla på nya teknikprylar. Jag längtar!

2 kommentarer:

Wannabe sa...

nice!!

Desire HD-fantast sa...

Vad trevligt! Du kommer säkert märka att gå emot strömmen var rätt val med din Desire HD!