tisdag 11 januari 2011

Ledig tisdag.

God morgon!
Idag bär det av till Stan för lite rekreation av den här singelmamman. Kanske möter jag min drömprins på bussen in. Eller helst så kör han om bussen med sin lyxbil (han åker ju inte kommunalt i mina drömmar) och får syn på mig, han begär genast att bussen stannar och kliver på den för att hämta mig. Sen tar han mig med storm och vi lever lyckliga ever after. Fantasi har jag ju, jag lever på den och man kan aldrig vara riktigt säker! Det kan ju hända, även om oddsen inte är så låga på att det nu gör det.


Har jag glömt att berätta att jag ska till London i vår? Jo förstår ni. Jag, Örnen och Maggie far till London i April. Jag har ju aldrig varit där så det är nu dags. Jag ser fram emot vad staden har att erbjuda och så tänkte jag passa på att träffa en gammal kompis som jag träffade 1992 i Portugal när jag var där med familjen. Vi började att brevväxla med varandra och har hållit kontakten sedan dess. Det är väl dags att vi ses då. Så hon får visa oss delar av Londons uteliv hade vi tänkt. Spännande! Jag har fått massa tips om vad jag måste se och göra men vi har ju bara en weekend på oss så jag får plocka russinen ur kakan.

Ha ni en fin dag pulleruttor det ska jag i alla fall försöka ha. Hur svårt kan det vara dock med Helles närvaro och Proppen i mina tankar?

KRAMAR

2 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

London låter underbart och man SKA leva på sina drömmar...vem vet när de slår in!=)

Kramis
Adela

Fräkniga donnan sa...

Va roligt med LONDON!! underbar stad!! (har varit där många gånger)Jag och R funderar också på att åka dit i april-maj :-) Lite loveweekend, men jag är lite sugen på Barcelona el. Rom..men han får välja. (present) Sköt om dig vännen!! kram