onsdag 12 januari 2011

Som ett paket på posten

Idag fick jag ett sms där det stod att jag har ett paket att hämta på posten. Det är ju min telefon jag har beställt. Det gick fort! Så nu vet jag hur min kväll kommer se ut. Sitta och fippla med den och lära sig alla funktioner. Detta är första gången på ca tio år som jag använder något annat än sony ericson. Det blir tufft eftersom jag är lite till åren komna också! Wish me luck.

Idag vräker snön ner här i Norrtälje och jag är glad att jag har ett arbete där jag bara behöver sitta inne och titta ut. Jag har precis ätit lunch och smälter nu maten med lite blogging.

Jag gjorde ett fynd igår berättade jag ju. Jag har länge varit ute efter ett par skinnbyxor. Inga rockskinnbyxor utan mer sofistikerade snygga ni vet. Jag hittade ett par på MQ i fuskskinn och dessutom leggings. Perfekt då jag vill att de ska sitta tight. Det finns ju de som är riktigt blanka men de gillar jag inte men dessa var matta! Så grattis till mig!

Nu ska jag sörpla i mig den sista gulashen och sen göra lite nytta igen!

Kramar

2 kommentarer:

Patrik sa...

Blev det en iphone eller? :)

Hjärtemammas sa...

Nej en HTC Desire HD. Det är tufft att lära sig massa nytt men jag ger mig inte :)