onsdag 26 januari 2011

Vargavinter


God morgon kära läsare. Ni fryser väl inte? Det gör i alla fall jag. Jag har sovit med en cardigan på i natt! Herregud. Det är vargavinter igen. 8 friska minusgrader var det ute nu när jag gick upp för att göra morgonkaffe, som för övrigt smakar TOBAK!! Va fasiken liksom!
Jag ser dock fortfarande fram emot våren och tror den lurar på oss bakom hörnet. Jag vet att det bara är Januari månad men snart är det februari å efter det mars och efter det.. ja ni kan ju säkert de tolv månaderna. Med andra ord ÄR våren här snart. Jag längtar till mina fräknar!
Idag är det HELLEDIG onsdag. Jag måste börja ta vara på dem lite bättre, för snart är de inte hellediga längre. Nope mitt arbete kallar och pockar på min uppmärksamhet. En måste ju ha mat på bordet ändå!

Idag tänkte jag i alla fall försöka hinna med en liten fika med en skäggapa. Inte en riktig sådan men en med skägg i alla fall som tjatat till sig en kopp kaffe. Vad gör man inte?
Vi får se vad han har för viktigt att framlägga. Sedan är det ett möte med Näsan i eftermiddag för att se vad HAN har att erbjuda mig. Ja ni vet, det där projektet jag skrev om för ett par dagar sedan. Jag är fortfarande lika nyfiken på vad det kan vara!
Innan det hade jag tänkt att bläddra mig igenom STORA rean hos Boutique DIVA här i Norrtan. 75% på hela VINTERKOLLEKTIONEN och i deras REA rum är det tydligen helt GALNA priser.
Ikväll tänkte jag landa hos Örnen och Tutut där jag är bjuden på middag. vi ska diskutera Londonresan nu på RIKTIGT.

Det är i runda slängar mitt schema för dagen. Just nu tänker jag fortsätta njuta(???) av mitt tobakskaffe i brasans sken. Jag måste ringa mitt bostadsbolag också och be dem fixa mina element som behöver luftas. Jag behöver värme här hemma.

Ha en fin dag nu, lova det!

K
R
A
M

1 kommentar:

Patrik sa...

Låter som en väldigt ledig dag ;)