måndag 10 januari 2011

Vilken underbar morgon!


Solen lyser rakt in på mig här där jag sitter i mitt soffhörn med mitt morgonkaffe. Jag borde ta en smörgås till men jag är för trött. Jag är trött som få men det är det värt. Min helg har varit fantastisk. Nyss kom Jansson förbi en kortis och vi summerade lördagen. Vi skrattade och skämdes lite om vartannat.
Jag ska strax bege mig till jobbet men ville bara passa på att önska mina läsare en god morgon och hoppas ni får en fin dag! Jag ser fram emot att komma till butiken idag. Vi har fått massa fint i vackra färger som ska packas upp och hängas fram! Jag ser fram emot våren nu. Den känns lite närmare nu när vi haft lite töväder och till och med fåglarna kvittrar vissa morgnar. Märkligt tidigt men fantastiskt mysigt.

Som sagt, ha en fin dag!

Kramar

Och till dig pluttan; jag tänker på dig mest hela tiden. Har skrivit brev till tjejerna och ska slänga dem på lådan idag. Stora bokstäver till L och små till F. Love U!

1 kommentar:

mamma sa...

Ha en bra dag själv raring ,puss