måndag 18 oktober 2010

Back in business


God morgon ärade läsare. Jag hoppas ni har haft en minst lika fin helg osm jag haft.
Min fredag var hur lugn som helst. Jag skulle egentligen vara hemma hela kvällen men ni vet hur lätt det är att bli iväglurad ibland. I alla fall så ringde Morran och ville ha mig över på lite Idol titt och diverse annat. Som den gode vännen jag är gick jag ju såklart dit. Dock blev jag inte särskilt sen utan jag gick hem i mogen tid och la mig i sängen. Jag hade ju ett jobb att sköta på lördagmorgon.

På lördag eftermiddag sen, Herregud då blev det drag under galsocherna ska ni tro. Jag, Fröken fräken, Morran med sällis, Bråkan och Frasse satt hemma hos mig och firade med vin, kvinnor och sång. Vi gick sedan vidare till Åtellet för lite mer sång och sällskap. Kvällen slutade på Teatern där vi alla dansade så nästan tårna blödde. Det var en underbar kväll då jag återigen firade att jag fyllde trettio år!

Gårdagen tillbringades i hemmets lugna vrå med gratiulationer på telefon och på mail men ajg hade faktistk avtackat mig besök. Jag var helt solokvist och det var så himla skönt. Jag pysslade om mig själv och jag pysslade om Kakan. Vi lade ansiktsmask och gjorde hårinpackning så idag är jag fit for fight igen för en vecka på jobbet!


KRAMAR

 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vacker som alltid, som en ros!
Puss och Kram
J

Hjärtemammas sa...

Naaaw tack raringen, du är alltid lika snäll! Pusss och kram