måndag 4 oktober 2010

JAg vill hem till mitt täcke


Jag vill ligga under täcket resten av eftermiddagen känner jag. Gud så skönt. Jag handhåller alla tankar så. Under med dem under täcket bara! Supereffektivt. Dock ska jag först hämta mina glasögon som nu är färdiga plus hämta ut ett par grymma Cheap monday jeans på Edblad co. De är i mörkaste blått och tighta tightare tightast och kommer göra sig grymt till mina nya svarta knähöga stövlar! Helle håll i dig när du ser dem, du kommer bara vilja kladda på mig! hihi Vi ses i morgon förresten Vakra H, jag kommer upp till jobbet och hälsar på! HAr lite ärenden vid Kungsholms torg först på förmiddagen!

KRam

Måste passa på att skicka lite kärlek till min vän, då det endast är det han i stort sett har råd med att leva på denna månad efter diverse klantigheter! *smacka*

Inga kommentarer: