onsdag 6 oktober 2010

Det är något visst ändå



Det är något visst med den här killen. Jag blir på strålande partyhumör när jag hör honom, oavsett om jag sitter hemma själv i soffan eller kör bil eller är på ett faktiskt party. Han funkar alltid! Heja E-type!

Jag är hemkommen från norrtälje marknad där jag mötte upp äsklings M och pappi. Vi köpte lite brända mandlar, en korv och en ballong. Vi hade en mysig stund helt enkelt. Det blev mycket pussar och kramar, ja inte mellan mig och pappi, vi har pussats tillräckligt på varandra i våra dagar ;). Det var M och jag såklart som kramades och vi fick aldrig nog! Vi ville bara ha mer.

Dagen idag har flutit på riktigt bra idag. Jag har dock längtat hem till min sköna soffa. Nu sitter jag här med lite tända ljus och en purrande kisse intill. Jag har gjort mig en stor kopp kaffe och har mina duntossor på. Jag ska snart ta mig en värmande dusch och sen ta med Kakan för lite gos i sängen! I morgon blir det arbete för hela slanten igen.

Hoppas ni läsare haft en finfin dag och att morgondagen blir minst lika bra. Klä er ordentligt så ni inte fryser om stjärten!

KRAM

Inga kommentarer: