onsdag 27 oktober 2010

Besiktning

God morgon läsare. Jag hoppas ni har sovit lika gott som jag. Jag fick påhälsning i natt så jag har sovit lite trångt men mysigt var det. Ja det var min lille M som kom upptassandes till mammas säng. Vem annars?
Idag har vi besiktning på dagis. I vanlig ordning kommer M gå igenom med bravur. Med tanke på hans goda uppfostran och fina gener kan han inte få annat än MVG på utvecklissamtal för all framtid!
Det börjar inte föränn halv tio så vi tar det lite lugnt här hemma på morgonkvisten. Jag gjorde varm choklad till M i morse i vanlig ordning och tog mig själv en kopp. Idag fik han äran att dricka den i soffan framför teven OM han var försöiktig och inte försöka spilla. Jag tog mig själv en kopp faktiskt och slog mig ner bredvid honom och det första jag då gjorde, såklart var att spilla i soffan OCH på den kritvita gardinen som skärmar soffan med sängen. Klantigt!

Nu ska jag föna håret och sätta på mig raggisar, det är kallt som tusan ute. Jag vet inte om jag skrivit det innan men detta är första gången jag INTE ser fram emot vintern faktiskt. Jag har jättevarma jackor osv men damn it vad jag fryser och det har inte ens hunnit bli mer än 4 minus. Jag kommer döö.. Någonfrivillig karl på minst 180 cm med sjysst livsfilosofi och varm bringa som har lust att komma och värma mig i vinter?
Call me ;)

Kramar

Inga kommentarer: